Gabinet stacjonarny: ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 5 , Warszawa 01-015
+48 881 307 316
Justyna Zwolan
Neurologopeda, logopeda, instruktor masażu Shantala, terapeuta miofunkcjonalny
Absolwentka kierunku Logopedia na Uniwersytecie Warszawskim oraz Neurologopedii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. Doktorantka na Uniwersytecie Warszawskim w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu. Autorka publikacji naukowych. Od 10 lat zdobywa doświadczenie w pracy z dziećmi, pracując w warszawskich przedszkolach, szkołach, ośrodkach specjalistycznych oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zwolenniczka metod niedyrektywnych, wychowania w duchu rodzicielstwa bliskości oraz holistycznego podejścia w logopedii, jak i neurologopedii. W swojej pracy przeplata elementy muzykoterapii, terapii miofunkcjonalnej, manualnej, kinesiotapingu, metody werbotonalnej, terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego oraz wielu innych. Stara się wykorzystywać mocne strony pacjentów.
Najważniejsze szkolenia:
-
Międzynarodowa Konferencja Laktacyjny Masterclass (2024) - Agnieszka Browarska, Agata Aleksandrowicz, Karolina Morze
-
Ocena funkcjonalno-anatomiczna jamy ustnej noworodków i niemowląt (2023) - Agnieszka Browarska
-
Przyrosty masy ciała (2023) - Agnieszka Browarska
-
Biomechanika ssania piersi (2023) - Agnieszka Browarska
-
Pozycjonowanie przy karmieniu (2023) - Agnieszka Browarska, Agnieszka Ptak
-
Nerwy czaszkowe i terapia blizn (2023) - Artur Kopeć
-
Niemowlak u logopedy 3. WORKSHOP (2022) - Marzena Machoś, Magdalena Bednarczyk
-
Przepona i oddech w terapii logopedycznej - praca manualna wspomagająca prawidłowy tor oddechowy (2022) - Klara Francuz-Matwiejczyk
-
Alignment w terapii miofunkcjonalnej (2022) - Marta Wawrzynów
-
Biochemiczna strona miofunkcji (2022) - Marta Wawrzynów
-
Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1. roku życia (2022) - Agnieszka Słoniowska
-
Warsztat laktacyjny - Interdyscyplinarne spojrzenie na niemowlę z problemem ssania (2022) - Magdalena Bednarczyk, Sylwia Jeż
-
Stymulacja traktu ustno-twarzowego wraz z Modułem Wędzidełkowym (2022) - Małgorzata Gawryl
-
Terapia miofunkcjonalna w praktyce (2022) – Aleksandra Rosińska
-
Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii (2021) – Martyna Brychcy
-
Dotyk i więź – kurs instruktorski Masażu Shantala Plus (2021) – Agnieszka Słoniowska, Ewelina Wiech
-
Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym (2020) – Gabriela Lorens
-
Oswojenie ma znaczenie. Holistyczny program terapii karmienia (2020) – Agata Kalina
-
O czym nikt Ci nie powie? Trudności w karmieniu niemowląt ze skróconym wędzidłem (2020) – Ewelina Filipczak-Rosa
-
Niemowlak u logopedy, cz. I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem (2020) – Marzena Machoś
-
Niemowlak u logopedy, cz. II Miobobo © – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne (2020) – Marzena Machoś
-
Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy (2020) – Marzena Machoś
-
Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt (2020) – Mira Rządzka
-
Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym (2020) – Mira Rządzka
-
Żucie w praktyce logopedycznej (2020) – Aleksandra Rosińska
-
Połykanie infantylne – diagnoza i terapia (2019) – Elżbieta Konopacka
-
Afazja dziecięca - warsztat (2018) – Elżbieta Konopacka
-
Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego APD (2018) – Renata Borowiecka
-
Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka (2018) – Anna Walencik-Topiłko
-
Praktyczne metody pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji. Programowanie rozwoju językowego (2018) – Anna Zych
-
Prezentacja metody terapii jąkania według Zofii Engiel (2018) – Elżbieta Stecko
-
Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego z zastosowaniem metody werbotonalnej (2018) – Anita Lorenc, Agnieszka Dziedzic
-
Stymulator Polimodalnej Percepcji Sensorycznej – innowacyjna i mobilna terapia trudności w przetwarzaniu centralnym (2018) – Bartłomiej Szylz
-
Kurs I-go stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej (2017) – Marta Wiśniewska, Zbigniew Przyrowski
-
AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji (2016) – Alina Smyczek
Publikacje i wystąpienia:
-
Mikołajewska J., 2019, Studium przypadku dziecka z dysartrią startą [w:] E. Stecko (red.), Neurologopedyczne studia przypadków, t. V, Warszawa.
-
Zwolan J., 2019, Świadomość fonologiczna uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, „Poradnik Językowy”, z.3.
-
Mikołajewska J., 2018, Lateralizacja ręki i oka a kompetencje fonologiczne uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, „Studia pragmalingwistyczne”, z. X.
-
Mikołajewska J., 2018, Model lateralizacji a wybrane aspekty świadomości fonologicznej uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej, wystąpienie podczas VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pt. „Terapia Logopedyczna. Strategie – metody – techniki” organizowanej przez UMCS w Lublinie.